17 Şubat 2013 Pazar

ERKEK NE SÖYLER, KADIN NE ANLAR ?





   Erkek ne söyler:  "Seni üzmek istemiyorum!"
      Türkçe meali: Seni asla üzmek istemesem de üzeceğim ve bunun sorumluluğunu da almayacağım. Seni ve ilişkimizi nasıl etkileyeceğini düşünmeden hareket ediyorum çünkü sadece kendimi düşünüyorum.
   Kadın ne anlar: Beni üzmek istemiyor çünkü beni önemsiyor. Beni üzse de bunu istemeden yapacağı için onu affedeceğim.

   Erkek ne söyler:  "Sen bana fazlasın!"
      Türkçe meali: Senin gördüğün ilişki ihtimalini ben göremiyorum. Hayal kurmaktan vazgeç. Bana göre fazla iyisin ve ben bunu biliyorum ama kendime inancım yok.
   Kadın ne anlar: Ah canım, ne tatlı. Kendisini bana yakıştıramıyor. Oysa onu deliler gibi seviyorum. Sevgimi gösterebilirsem kendine inanmasını sağlayabilirim. Bunu yaparken kendi ihtiyaçlarımı ve isteklerimi gözardı etsem de olur.

   Erkek ne söyler:  "Seni kimse benim gibi sevemez!
     Türkçe meali: Sana çektirdiklerimin ve sana verdiklerimin harika şeyler olduğunu düşünecek kadar kendi hayal dünyasında yaşayan bir narsistim. Aslında verdiğimden daha fazlasını hak etmiyorsun. Özgüvenin eksik. Ben de bunu biliyorum aksi taktirde benimle olmazdın.
   Kadın ne anlar: Beni o kadar çok seviyor ki ona minnettar olmalıyım. Tüm hatalarıma ve eksiklerime rağmen beni seviyor. onu terk edersem, bir daha beni bu kadar sevecek birini bulamam.

   Erkek ne söyler:  "Ben işe yaramaz bir adamım."
     Türkçe meali: Ben yürüyen bir felaketim.
   Kadın ne anlar: Kendisine haksızlık ediyor, hor görüyor. Oysa ben onun ne şahane biri olduğunu ondan daha iyi biliyorum.

   Erkek ne söyler:  "Keşke daha önce tanışmış olsaydık!"
     Türkçe meali: Daha önce karşılaşmış olsaydık birlikte olurduk fakat şu anda evliyim/ sevgilim var.
   Kadın ne anlar: Benim için çıldırıyor. Benden gerçekten çok etkilendi.

   Erkek ne söyler:  "Duygularını gösteren biri değilim. Galiba duygusuz bir adamım ben."
     Türkçe meali: Şefkat, aşk, empati, hiç bir şey hissetmiyorum.
   Kadın ne anlar: Ne demek duygusuzum. Tabii ki duyguları var. Mutlaka geçmişte acı deneyimler yaşamış ve incinmiş. Yanında olmama ve anlayışıma ihtiyacı var. Onu sevdiğime ikna olduğunda bana karşılık verecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...