25 Kasım 2014 Salı

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİNİ TERCİH ETMELİMİYİM ?


                                 



Çok büyük hayallerle tercih ettiğim üniversiteden hiçde umduğum gibi memnun kalmadım. Yerleşkesi, ulaşımı, geçme notu, hocaları hatta fakülte yemekhane arası ulaşana kadar bitan düşübilir, dönerken de acıkabilirsiniz.

Ulaşım ızdırabı 
Bu kısım bana özgü bir ızdırap olabilir. İstanbul'dan gidip gelecekseniz aynı sıkıntı sizdede olacak. Sabah dersiniz olsun olmasn 6 buçukta kalkıp (bunada şükür neler duydum) 8 buçukta okuldasınız. Artık uyurmusun oturup ağlarmısın bilemiyorum. Size tavsiyem baştan evle anlaşıp burda kalın gitmeyin eve. Diğerleri sevinmesin yeni bsşlıyoruz.

Yerleşke ızdırabı
Okul bildiğiniz dağın tepesindedir. Çıkıp dolaşim gezelim görelim kısmını direk geçiyoruz zira kısa olacak 4 tane cafe isimli kantininiz var, bitti. Kışın ayak parmaklarınıza kadar donar, yazın enseniz yanar. Kar yağınca okula ulaşımın kesilmesine izin vermeyen belediye okula biz bakmıyoruz der gibi kapıda tuzlama biter kendine güvenen fakülteden yemekhaneye gider.

Geçme notu ızdırabı
65. Çok sert oldu ama öyle net. Çok acı çektirir. Deli gibi yemeden içmeden ders çalışırsınız vize finalde. Sonuç mu? Sonuç hüsran.. Seneye kaldı demeyi öğretir kocaeli.


Hocalarının ızdırabı
1 puanla 0.5 puanla kalan arkadasları olan biri olarak konuşuyorum; vicdansız la  bunlar. Benmi? Yok ben direk kalıyodum çok şükür.:) Bunlar öğrenci olmadan gelmişler oralara. Birkaç tanesi hariç uzak durun derim. İşini severek yapanları takdir etmek gerek. Ama çok nadir canına yandığım

Kısacası elle tutulur gözle görülür iyi tarafı yok. Sadece etrafta dolaşan mühendislikte adı geçer okul hurafesine aldandık geldik. Gelmeyin arkadaşım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...