29 Kasım 2014 Cumartesi

GOOGLE SİTENİZE NEYE GÖRE REKLAM VERİYOR ?


                                     


      Bu sizin sitenizin hangi kategorileri içerdiğine de bakıyor. Sizin sitenizin içeriği bilim ile ilgili ise o tür reklamlar geliyor. Bu tür içeriklere reklam verenler tık başına 0.01 verdiği için sizin sitenizde de bundan dolayı gelir elde edemiyorsunuz. Google sitesinin hiti çok olan sitelere ilgi çekici olarak baktığı için yüksek gelirli reklamları onlara yönlendiriyor. Mesela ingilizce sağlık siteri tık başına 11$ lar dan bahsediyor. Sitenizi yeni açılmışsa bundan dolayı Google sizi daha tanımıyor olabilir. Yani Google sistemine tanıdık gelene kadar az bir ücret alıcaksınız . Bu arada bir ayrıntı daha Google sitenizin içeriğine yönelik reklamlar bulamaz veya içeriğinizin ne olduğunu anlayamaz ise sitenizin tasarımına göre reklam gönderiyor. Bunu nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama sanırım resimlerin isimleri ile ilgili olabilir. Çünkü teknoloji ile ilgili bir site açmıştım ve görsellik açısından güzel bir çiçek koymuştum. Tabi ozamanlar Google ile ilgili bilgim yoktu sadece reklamlarını almıştım. Reklamlara baktığımda hep çiçek reklamlarıydı. Bu yüzden yayınlarda paylaştığınız resimlere bile dikkat etmelisiniz. Yorumlarda sorusu olana yardım etmeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...