13 Nisan 2013 Cumartesi

JONATHAN WİNTERS KİMDİR?

<a href='http://www.cnn.com/2013/04/12/showbiz/jonthan-winters-death/index.html'> Komedyen Jonathan Winters </ a> Perşembe 11 Nisan tarihinde ölen at Montecito, Kaliforniya, ev, bir iş ortağı CNN söyledi.  O 87 yaşında.  Winters 1956 yılında "Jonathan Winters Show" burada görünür.  Onun komik saygısızlık bilinen adam daha fazla resim görmek için tıklayınız:



Jonathan Winters Aklı başında her zaman böyle değildi.Sadece magazin anlamda, ancak ruh sağlığı anlamda anlamına gelmez. Jonathan, Perşembe öldü , bir çizgi olarak bir somun, ama aynı zamanda manik depresif ve en az bir kez hayatında kurumsallaştırıldı. O da parlak yetenekli oldu. Ve onun zihinsel sorunları ve şaşırtıcı yetenek kombinasyonu ona olduğu efsanevi sanatçı yaptı. O, bu kendini tanınan 2011 yılında bir NPR muhabiri söylüyorum , "- her ne ise - o acı gerekir. zaman zaman bunun üzerine aramak için, ne kadar kötü olursa olsun"
Bu tedavi ya da diğer tedavi gider o zaman sanatçılar için ortak bir endişe var, uyuşturucu ve alkol vazgeçmek aynen performans.Onlar endişe: Ben acı yoksa, benim yaratıcılık nereden çekiyorsunuz?

Eğer Robin Williams izlerken, Jonathan Winters bir sürü görebilirsiniz. 
Robin itiraf ilk olduğunu, kendisinin Jonathan Winters ibadet. O Jonathan düzenli olarak yazılmalıdır ısrar etti "Mork ve Mindy." Onlar mükemmel döküm olan bir büyümüş çocuk, onu yazdı.Ben her zaman o bir net olmadan işe yarayabilir şekilde bir hayranı oldu. 
Korkmak değil, bakmakta değil - - her zaman beni çağırdı onun hakkında bir korkusuz, sadece deli tutum vardı. Bana ve diğer birçok çizgi roman etkiledi.
Bu Jonathan komedi içine alacağı doğaldı. O boşanmış anne ile bir tek çocuktu, dedi bir baba alkolik oldu, ve onun odasında sesler ve karakterler telafi etmek için tek başına çok zaman vardı. Jonathan onun gelecekteki eşi bir araya geldi, o sadece onun kol saati kaybetmiş, hikaye gider. O bu konuda üzülmüştü. Ama sonra, eşi birincilik ödülü bir yetenek yarışması için bir reklam, bir kol saati değil, ister inanın ister inanmayın gördüm. O, onun kazanacağını emindi ve o yaptı. Komedi kariyerine izledi.



Jonathan showbiz bulmadı eğer belirli bir süre sonra, o gerekir ki: Ben de onun gelecekteki karısı, Eileen, o ve Jonathan evlenmek olacağını babası söyledim, onlara ültimatom verdi duydum ona destek için gerçek bir iş. Neyse ki, New York'ta bir stand-up komedyeni olarak radyo ve daha sonra çalışmaya devam etti. Jack Paar ve Steve Allen'ın gösterir görünmesini, TV üzerine yapılan ve daha sonra gibi, film oldu "Bir Mad, Mad, Mad, Mad World" dedi.
1991 yılında, bir sitcom için Grammy ve sonunda da kazandı Emmy kazandı komedi albüm yaptı. Yaptığı bir bit o ıvır zıvır, sahne, peruk, vb bir grup ile bir odada konulmuştur "Jonathan'ın Attic" oldu, ve kendi cihazlara bırakıldı. Her zaman bir şey almak ve komedi haline dönüşebilir.
Komedyen Jonathan Winters ölür
1989: Jonathan Winters 'iyi geceler' diyor
Bir keresinde de, Jonathan görünen olduğu bir televizyon programında görünen edildi. Ben de ona bir araya geldi, ne yazık ki, ilk ve tek kez oldu. O, beni görünce beni tanıdı ve soyunma odasına gelip oturup beni davet etti. Daha sonra, kafiye ne de herhangi bir neden yok konuşmaya başladı, ama tüm komikti. Onun hayatı hakkında üzücü hikayeler anlatırdı ve gülerek başlamak istiyorum.Babasının onun tasarruf ve kadınların etrafında aptal değil başını içine delinmiş, örneğin, söyledi. "Ve şimdi," diye ", param yok", kendi kendine işaret etti - ve sonra, onun kasık doğru aşağı işaret ederek, "ve Sayın Kalem çalışmıyor."
Her şimdi ve sonra, ben yorgun ve kapalı sürüklenen başlayacaktı. Jonathan bana parmaklarını oturtun ve giderdim, "Gilbert Geri gel. Orada imar mı?" Ve sonra hemen beni tekrar gülüyor olurdu.
Bir televizyon röportajında ​​ben uzun zaman önce değildi gördüm, Cheech Marin o Jonathan Winters yakınında yaşayan ve her zaman süpermarkette onu görmek nasıl hakkında konuştu. O sesler, shtick yapıyor ve kendi kendine konuşurken, koridorlarda aşağı kadar yürüyüş ve olurdu. Cheech bir süre beklemek, sonra ona gidip söylemek, "Jonathan, ben sadece bir şey satın almak ve bırakmak için zaman olduğunu düşünüyorum."
Ben ne bir gün sonra Jonathan Winters 'ölümü hakkında öğrendim.Bu yanlış görünüyor. Onun gibi bir yetenek daha saygı olmalıdır. O benden önce dünyanın Kim Kardashian boşanma biliyordu. Ama Jonathan unutulmuş gibi görünüyor. Eh, ben kendim için sadece konuşabilir, ama ben kesinlikle onu asla unutmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...