20 Mart 2013 Çarşamba

AÇIKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİYİM ASKER KAÇAĞI GÖZÜKÜYORUM




     Bugün gittim geldim askerlik şubesine. Bundan sonra ihtiyacı olan arkadaşlara bilgi amaçlı başımdan geçenleri yazayım kimse sıkıntı çekmesin..

     Aöf'den öğrenci durum belgesini bir zarf içinde mühürlenmiş bir şekilde aldım. Yani postaya hazır, aslında kendilerinin postalaması gereken işi bir nevi bize yüklüyorlar. Neyse, gittim askerlik şubesine tek sıraya aldılar. Bir kadın, asker edasında herkese gelme sebebini sordu ona göre yönlendirdi gitmesi gereken yeri. Yoklama kaçağıymışım dedim. Öğrenci misin? İki sene üst üste kaldın mı dedi. Hayır şu an öğrenciyim devam ediyorum dedim. Evrak kayıta gönderdi. Ordaki adam da sordu yoklama kaçağı görünüyormuşum dedim elimdeki zarfı aldı hemen gidebilirsin dedi daha açmadan. 

     Biraz kalakaldıktan sonra bastım çıktım geldim eve bu kadar arkadaşlar. Korkulacak birşey yokmuş ne muayene ne başka birşey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...