26 Kasım 2014 Çarşamba

DEMET AKALIN DOĞUM SÜRECİNDE NE SIKINTILAR YAŞADI?



Ünlü şarkıcı Demet Akalın'ı son günlerde görenleriniz varsa şayet aldığı kiloları da farketmişsinizdir. Şimdi giderek büyüyen bir göbeği var ve sizleri bilmiyorum fakat ben ekralarda inanın kendisini ilk kez bu kadar mutlu gördüm. Öyle mutlu ki Allah nazarlardan saklasın diyelim önce. 41 yaşında bir bebek sahibi olmanın verdiği heyecandan da değil sadece yaşadıkları.



                   demet akalın gülben ergene hayatını anlattı



Çünkü bir süredir tüp bebek tedavisi gören Demet Akalın, bu tedaviden bir sonuç alamayınca eşi Okan Kurt'a ''Boşanalım, ben sana çocuk veremiyorum'' bile demiş ama Okan Bey'e koca bir duvar olup, destek olmuş Demet Akalın'a. Hikayenin sonrası için bakın neler söylemiş sevgili Demet Akalın;

''2 kere tüp denedik. Tüp ya kesin olacak ama olmadı. En son gittiğim doktor neden bu kadar ısrarcısınız dedi. Kafanızı boşaltın dedi. Çıktım bu doktor hiç bir şey bilmiyor dedim.

Bodrum' a gittik aileyle tatil yaptık. Her gün rakı-balık sonra test yaptım hamileyim. Doktora gittim 5 haftalıksın dedi. Nasıl ya dedim 41 yaşındayım ve şu an 5 aylık hamileyim ve bu benim için bir mucize. Okan'a bana harika bir yaz yaşat, beni Amerika'ya götür, güzel bir tatil yaptır sonra istediğin kadar deneyeceğim dedim. 10 kilo almışım her ay bir kilo alınması lazımmış. Ama hiç umrumda değil. Bastırırız parayı veririz modundayım.

Göbeğimi sevip hiç konuşmadım. Okan sabah akşam konuşuyor gelemem ben öyle şeylere. Öyle bir şey olur mu? Kendi kendine konuşur mu insan yahu? Bebek beni duymuyormuş, sordum doktora...''

Bilmiyorum sizler de benim aldığım o duyguyu aldınız mı sözlerinden? Aklıma Hz. Mevlana'nın bir sözü geldi.

''Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın.''

Umudumuzu kaybetmeyin. Mücadeleci olun! Demet Akalın ve Okan Kurt çifti en güzel örnek olsun bugün bizlere. Kendilerini gönülden tebrik edelim. Çekirdek aile olsunlar, o güzel kareyi de paylaşalım sizlerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...